سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال باختگان مضاربه شیرنگی

سایت بازپرداخت، فشرده ی دو فایل را در اختیار مراجعه کنندگان گذاشته است. اولی فایل تماس تلفنی با آقای شیرنگی است که به قول خودشان با لطایف الحیل ایشان را به قم کشانده اند. و دومی فایل سخنان وی در جمع واسطه هاست. نماینده های مذکور، در فایل صوتی تماس تلفنی متنی به این شرح گذاشته اند که خوب است قبل از شنیدن، آن را بخوانید:

« درتاریخ هفدهم اردیبهشت هشتاد و هفت، برای رفع مشکل از پرونده  تشکیل شده برای آقای شیرنگی در دادسرای ویژه روحانیت قم، چند نفر از نمایندگان سرمایه گزاران به همراه وکلای خویش، سفری به شمال جهت بررسی وضعیت مالی آقای شیرنگی، نمودند. دراین سفر که همراه با بررسی موضوع از سوی وکلاء و نمایندگان ، همراه بود ، حقیقتی بر ایشان و نمایندگان آشکار شد. وآن مطلب مهم این بود که متاسفانه دارایی های آقای شیرنگی که شامل قطعات زمینهای کشاورزی و مسکونی و یک قطعه زمین تجاری و کارخانه سنگ شکن با متعلقات منصوبه آن بود  کفاف بازپرداخت حتی نیمی از سرمایه های اخذ شده را ندارد وعایدی نقدی ایشان نیز نسبت به مبلغ علی الحساب ، بسیار کمتر میباشد.
ازاین جهت فردای روز بازگشت ازشمال ، نمایندگان با آقای شیرنگی تماس گرفته و به اصرار فراوان ایشان را به قم فراخواندند که این مکالمه ضبط شده درتایخ 18 اردیبهشت هشتاد وهفت میباشد که آقایان قنبری وزارع و جمالی وموسوی با هم جمع شدیم و سید علی موسوی سخن گفتن با ایشان را آغاز کرد که این مکالمه به صورت کامل متاسفانه ضبط نگردیده و ناقص میباشد و چون هدف از این مکالمه، کشاندن ایشان به قم بود از بسیاری لطایف الحیل و جملاتی که شاید گوینده، آنان را قبول نداشته استفاده شد تا آقای شیرنگی متقاعد به آمدن بشود. ودرجلسه ای که درمنزل یکی ازنمایندگان برگزار شد وبیش از چهار ساعت به طول انجامید ، آقای شیرنگی اعتراف واذعان نمود که فعالیت اقتصادی به نحو سالم انجام نگرفته و چند سالی است مبالغ واریزی افراد جدید را به عنوان سود ماهانه سپرده گزاران پرداخت کرده واگر مبلغی اضافه می آمد جهت خریداری ملک یا تجهیز کارخانه مصرف شده و دارایی هایی که به ما نمایندگان اظهار کرد، طبق قیمت اعلامی خودش به اندازه نصف سرمایه های اخذ شده می باشد. همچنین وی بیان نمود خرید وفروش علوفه ومحصولات کشاورزی که ادعا مینمود بخش عمده فعالیت ایشان است ، چند سالی است که تعطیل و رها شده و در بالاترین میزان سابق ، بیش از سیصد میلیون تومان دراین چرخه جاری نبوده است .
خلاصه آنچه درآن روز از آقای شیرنگی به دست آمد باعث شد حتی وکلای نمایندگان ازپذیرفتن وکالت وی منصرف شوند.
»

فایل فشرده تماس تلفنی قبل از آمدن شیرنگی به قم (18 اردیبهشت، 1.66 مگابایت)

فایل فشرده جلسه ی شیرنگی با واسطه ها (19 اردیبهشت، 11.4 مگابایت)

-----------------------------

در این زمینه ملاحظاتی داریم که ان شاء الله در آینده بیان خواهیم کرد.


نوشته شده در  پنج شنبه 87/4/27ساعت  12:41 عصر  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بک آپ
چه کردی؟!
سخن واسطه ها
صدای حقیقت
تسلیت
چهارده
سیزده
دوازده
یازده
10
9
هشت
هفت
شش
پنج
[همه عناوین(19)]