سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال باختگان مضاربه شیرنگی

چند خبر جدید:

   1. نمایندگان موقت تجمع روز یکشنبه، موسوم به ستاد موقت پیگیری مطالبات، سایت جدیدی به راه انداخته اند که پیگیریهای خود را آنجا شرح داده اند.

   2. بسیاری از طلاب متضرر و مالباخته، به اقتضای فطرت انسانی، وقتی از همه جا مأیوس شدند، به امور معنوی مثل نذر صلوات، دعا و ... متوسل شده اند. امیدواریم دوستان این قضیه را بیشتر جدی بگیرند. چون تنها مرجعی است که قطعا نتیجه بخش است.

   3. برخی از طلبه های متضرر خدمت یکی از علما رسیده اند و ایشان پیشنهاد جالبی به آنها دادند. ایشان فرمودند که به آقای شیرنگی خبر دهید که عده ای از طلاب تصمیم گرفته اند به مشهد مقدس مشرف شده، از شما به امام رضا علیه السلام شکایت کنند. و عده ای از شما به مشهد بروید و امر او را به خود آقا بسپارید.

   4. شنیده شده که آقای شیرنگی با وکلای مضاربه سرمایه گذاران تماس گرفته و به آنها قول همکاری با آقایان جمالی و موسوی را داده است. باز شنیده شده است که برخی نمایندگان هم اکنون به شمال رفته اند تا با وی صحبت کنند. (شاید خبر شکایت به امام رضا علیه السلام به شیرنگی رسیده باشد!)

   5. ستاد موقت پیگیری مطالبات به دنبال برپایی دومین تجمع هستند. البته صرفا جهت اطلاع رسانی به مسؤولین و درخواست تسریع در رسیدگی به این مشکل.


نوشته شده در  چهارشنبه 87/3/29ساعت  12:37 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بک آپ
چه کردی؟!
سخن واسطه ها
صدای حقیقت
تسلیت
چهارده
سیزده
دوازده
یازده
10
9
هشت
هفت
شش
پنج
[همه عناوین(19)]