سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال باختگان مضاربه شیرنگی

1.همانگونه که خبردار شدیم، تجمع انجام شد. ولی به نظر می رسد اگر بتوان با اخذ مجوز، یک تجمع مفیدتر و اساسی تر به راه انداخت، مشکل زودتر حل شود.

2. البته نمایندگان آقای شیرنگی، جناب آقایان جمالی و موسوی از انجام تجمع غیر قانونی، پرهیز داده اند تا احزاب سیاسی و دشمنان نظام، سوء استفاده نکنند. مسلما دغدغه ی ایشان را ما هم داریم ولی شاید راه حلّش همان اخذ مجوز، یا رسیدن خدمت آقای آیت الله شاهرودی رییس محترم قوه ی قضاییه است.

3. یکی از مالباختگان، زودتر از ما وبلاگ طلبکاران را در پرشین بلاگ به راه انداخته اند که ظاهرا موفق تر هستند. در ضمن اینکه از این کار ایشان حمایت می کنیم، و از دوستان خواهشمندیم به آن وبلاگ هم سر بزنند، ولی به کار خود ادامه می دهیم تا فضای تبادل نظر زنده تر بماند.

4. با توجه به اینکه آقایان جمالی و موسوی هم در معرض اتهام هستند و خودشان به صورت ضمنی تأیید کرده اند، خوب است دوستان، از این دو بزرگوار در دادسرای عمومی شکایت کیفری کنند تا هم اطمینان دوستان بالاتر برود و هم آنها مدارک مورد ادعای خود مبنی بر عدم کوتاهی و کلاهبرداری را رو کنند. به اذعان خود آقای موسوی، ایشان مدارکی معتبر در دست دارند که نشان از عدم کلاهبردای و اهمال کاریشان است. پس برای روشن شدن بیشتر حقایق، و احراز صحت ادعای این دو بزرگوار خوب است دوستان شکایت کلاهبرداری و اهمال کاری از این دو نماینده انجام دهند.

5. طبق خبرهای رسیده، آقای شیرنگی، در مدت انجام فعالیت اقتصادی، با پدرشان همکاری می کرده اند. لذا بعید نیست که بسیاری از اموال سرمایه گذاران، به اسم پدر ایشان باشد که از نظر قضایی، هیچ امیدی برای بازگشت، باقی نمی گذارد. خوب است دوستان درباره این قضیه هم فکر کنند و اگر راه حلی به ذهنشان رسید یا با مشاوره از حقوقدانان و وکیلان چیزی عایدشان شد، دیگران را هم بی خبر نگذارند.

6. همانگونه که قبلا هم عرض شد، با هر کار خلاف قانون و هر عمل غیر اخلاقی مخالفیم و هدفمان از ایجاد این وبلاگ، فقط اطلاع رسانی و ایجاد فضای تبادل نظر صمیمانه و مودبانه است.


نوشته شده در  دوشنبه 87/3/27ساعت  12:12 عصر  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بک آپ
چه کردی؟!
سخن واسطه ها
صدای حقیقت
تسلیت
چهارده
سیزده
دوازده
یازده
10
9
هشت
هفت
شش
پنج
[همه عناوین(19)]