سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال باختگان مضاربه شیرنگی

1. آقایان موسوی و جمالی، برخلاف تعدد خبر متواری شدنشان در خبرگزاری های رسمی و غیر رسمی، این خبر را به شدّت تکذیب نمودند. آنها نامه ی شدید اللحنی هم به خبرگزاری فارس نوشتند و بیان داشتند که در صورت عدم اصلاح خبر مذکور در این خبرگزاری، از آن شکایت خواهند کرد.

تعلیقه: آقایان دیگر باید چه راهی را پیش بگیرند تا ثابت کنند که هنوز متواری نشده اند!!! شاید باید بیایند و در یکی از میادین اصلی شهر قم خیمه بزنند!!!

2. اولین اطلاعیه ی آقایان موسوی و جمالی بر پرده ی سایت بازپرداخت، نقش بست. بی هیچ توضیح زایدی، خودتان اصل اطلاعیه را بخوانید. اینجا کلیک کنید.

3. بخش اخبار سایت بازپرداخت هم به روز شد. همانگونه که بارها گفته اند، دادگاه ویژه روحانیت، مسؤول دعاوی کیفری است نه حقوقی. اگر کسی با مدرک قدرت اثبات کلاهبرداری آقای شیرنگی را دارد، می تواند به این دادگاه یا دادسرای قم شکایت کند. وگرنه، به اجرا گذاشتن سفته و چک و از این قبیل شکایات، قانونا ربطی به دادگاه ویژه ندارد. ما نمی توانیم قاضی را به جرم اعمال قانون، متهم به کوتاهی نماییم. البته به نظر می رسد با توجه به نکاتی که آقایان نماینده در اطلاعیه ی مذکور فرمودند، می توان این شکایت را انجام داد. ولی نمی دانم چرا چنین امری تا کنون محقق نشده است؟! تاکید می کنم که این شکایت باید در دادسرای عمومی قم صورت بگیرد تا جنبه ی کیفری پیدا کند.

4. در اطلاعیه ی مذکور، دوستان را ترغیب به شکایت حقوقی علیه آقای شیرنگی کرده اند و آنها را به دادسرای عمومی قم ارجاع داده اند. در صورتی که محلّ شکایت حقوقی، دادگستری قم است نه دادسرا.(همان آدرس، سیصد متر بعد از دادسرای عمومی قم)

 


نوشته شده در  سه شنبه 87/3/28ساعت  1:37 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بک آپ
چه کردی؟!
سخن واسطه ها
صدای حقیقت
تسلیت
چهارده
سیزده
دوازده
یازده
10
9
هشت
هفت
شش
پنج
[همه عناوین(19)]