سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال باختگان مضاربه شیرنگی

       به پدر آقای شیرنگی اگر به چشم شریک کاری او نگاه کنیم، مسأله ی دیدار نمایندگان موقت (ستاد پیگیری) مشکل چندانی نخواهد داشت. البته بجز آنچه خودشان در سایتشان مطرح نموده اند و اظهار تردیدها و دغدغه های ذکر شده. امّا اگر به معنای این باشد که شیرنگی نمیخواهد خودش را آفتابی کند، نشان از شدّت ضعف و ترس او دارد. حال او از چه می ترسد، روایات متفاوت است. شاید از زندانی شدن، شاید هم از ریختن آبروی ریخته (تحصیل حاصل) و شاید هم از عده ای که او را تهدید به مرگ (و...) کرده اند! این میان نمی دانیم چه چیز را بپذیریم، دم خروس فراری را یا قسمهای حضرت عباس روزهای کمپلیت تعطیل 14 و 15 خرداد قم را؟ و گریه های تمساح را البته!

       راستی آقایان احمدی نژاد و الهام قول دادند و شوخی کردند و رفتند، یا مثل خیلی از طلبه های مفلس شده ی این معرکه، شب خواب ندارند؟! این سؤالی است که جوابش را باید چند فردا بعد شنید و دید!!!

      فعلا همین.

-------------

پس نوشت: قابل توجه افراد خیلی خیلی ناشی!

سیستم پارسی بلاگ و همه ی سایتهای کنتر انداز، مجهز به نرم افزار تشخیص آی پی کامپیوتر بازدیدکنندگان وبلاگها و سایتها و البته تمام مشخصات رایانه ی آنها می باشند. لذا از ارسال پیامهای متعدد و یکسان (آن هم به طرز ناشیانه) به اسمهای مختلف جدا خودداری نمایید و وقت و هزینه ی خود را هدر ندهید.( این هم یک شعار صرفه جویی هدیه به بعضی ناشی ها). در ضمن، به علت تبانی های بعضی از همین صنف، همه ی پیامها بعد از تأیید در معرض عموم گذاشته می شوند. ببخشیدااااا!


نوشته شده در  جمعه 87/3/31ساعت  12:48 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بک آپ
چه کردی؟!
سخن واسطه ها
صدای حقیقت
تسلیت
چهارده
سیزده
دوازده
یازده
10
9
هشت
هفت
شش
پنج
[همه عناوین(19)]