سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال باختگان مضاربه شیرنگی

شیرنگی دستگیر شد.

جلسه هم به احتمال قوی، شنبه یا یکشنبه آینده. منتظر باشید.

آدرس وبلاگ ستاد موقت پیگری مطالبات، عوض شد.

موقتا به اینجا مراجعه کنید.


نوشته شده در  جمعه 87/4/7ساعت  2:12 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

عده ای دوست دارند خبر رسانی صحیح کنند. عده ای دیگر آنها را عمله و اذناب دیگران می دانند و می گویند اینها طلبکار نیستند. گروه سوم، گروه دوم را حقیقت برخی متهمان می پندارند. در این میان واقعیت گنگ است و مالباختگان سرگیجه گرفته اند. اختلط الحابل بالنابل. به جای فرصت سازی، فرصت سوزی می شود. به جای انتخاب گزینه های درست برای حلّ مشکل، داریم همدیگر را می خوریم. یا تالار گفتگو راه می اندازیم و سانسور خبری می کنیم. بعد کامنت می گذاریم که ما مجبوریم همه ی نظرات را منتقل کنیم. (درحالی که پیش فرض پیام گذار ما خصوصی است. ) یا با لوگو سازی و دادن القاب زشت، به جان دیگر پایگاه ها می افتیم. خلاصه همه چیز به هم ور شده است. البته همیشه واقعیت ماندگار است و باطلی که حقیقت نامیده می شود، چون کف روی آب، ناپدید می شود. هنر این است که در این تاریکی روزهای گرم تابستان قم، راه راست را پیدا کنیم. نمی دانم، شاید به قول برخی، این جنگها را خودشان راه انداخته اند تا من و شما را رنگ کنند و از معرکه بگریزند. شاید هم حق با یکی از این گروههاست. مهم این است که متری به قاعده ی یک عقل، در دست داشته باشیم تا راه را از چاه بشناسیم. بازی کردن نقش بچه شتر هم این وسط نجات بخش است.(1) حیلتی دیگر در این قضیه به ذهنم نمی رسد. شما بگویید چه کنیم تا به جای دور زدن، راست برویم.

-------------------------------------
1. کن فی الفتنه کابن اللبون لا ظهر فیرکب و لا ضرع فیحلب. نهج البلاغه، حکمت 1


نوشته شده در  دوشنبه 87/4/3ساعت  11:6 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

من هیچکاره ام. ولی چرا باید به خود اجازه بدهیم در کامنتها و تالارهای گفتگو و هر گوشه کنار این شهر به اصطلاح مذهبی که وارد می شویم، فقط افترا ببندیم و شنیده هایی را دائم تکرار نماییم که به آنها هیچ علمی نداریم؟! مگر ما خود را تابع قرآنی نمی دانیم که می فرماید:( و لا تقف ما لیس لک به علم) و در جای دیگر می گوید:( إن یتّبعون الا الظنّ و انّ الظن لا یغنی من الحقّ شیئاً)و همچنین (یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْم‏)؟!!

ما برای اهانت لفظی به قرآن راهپیمایی می کنیم و فریاد می زنیم ولی خود در لباس عمل، آن را ذلیل می کنیم! این است مسلمانی ما؟ و این است یک عمر نان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خوردن؟!! آیا برای دادگاه عدل الهی شاهدی بر ادعاهای تکراریمان یافته ایم؟! آیا یک میلیون و ده میلیون و صد میلیون تومان از دست رفتن خسارت آورتر است یا ایمان به چوب حراج راندن و بز فروشی دین؟!

از خودم شروع می کنم. بهتر است در ایمان خود تجدید نظر کنیم.

همین!


نوشته شده در  شنبه 87/4/1ساعت  11:30 عصر  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

       به پدر آقای شیرنگی اگر به چشم شریک کاری او نگاه کنیم، مسأله ی دیدار نمایندگان موقت (ستاد پیگیری) مشکل چندانی نخواهد داشت. البته بجز آنچه خودشان در سایتشان مطرح نموده اند و اظهار تردیدها و دغدغه های ذکر شده. امّا اگر به معنای این باشد که شیرنگی نمیخواهد خودش را آفتابی کند، نشان از شدّت ضعف و ترس او دارد. حال او از چه می ترسد، روایات متفاوت است. شاید از زندانی شدن، شاید هم از ریختن آبروی ریخته (تحصیل حاصل) و شاید هم از عده ای که او را تهدید به مرگ (و...) کرده اند! این میان نمی دانیم چه چیز را بپذیریم، دم خروس فراری را یا قسمهای حضرت عباس روزهای کمپلیت تعطیل 14 و 15 خرداد قم را؟ و گریه های تمساح را البته!

       راستی آقایان احمدی نژاد و الهام قول دادند و شوخی کردند و رفتند، یا مثل خیلی از طلبه های مفلس شده ی این معرکه، شب خواب ندارند؟! این سؤالی است که جوابش را باید چند فردا بعد شنید و دید!!!

      فعلا همین.

-------------

پس نوشت: قابل توجه افراد خیلی خیلی ناشی!

سیستم پارسی بلاگ و همه ی سایتهای کنتر انداز، مجهز به نرم افزار تشخیص آی پی کامپیوتر بازدیدکنندگان وبلاگها و سایتها و البته تمام مشخصات رایانه ی آنها می باشند. لذا از ارسال پیامهای متعدد و یکسان (آن هم به طرز ناشیانه) به اسمهای مختلف جدا خودداری نمایید و وقت و هزینه ی خود را هدر ندهید.( این هم یک شعار صرفه جویی هدیه به بعضی ناشی ها). در ضمن، به علت تبانی های بعضی از همین صنف، همه ی پیامها بعد از تأیید در معرض عموم گذاشته می شوند. ببخشیدااااا!


نوشته شده در  جمعه 87/3/31ساعت  12:48 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

چند خبر جدید:

   1. نمایندگان موقت تجمع روز یکشنبه، موسوم به ستاد موقت پیگیری مطالبات، سایت جدیدی به راه انداخته اند که پیگیریهای خود را آنجا شرح داده اند.

   2. بسیاری از طلاب متضرر و مالباخته، به اقتضای فطرت انسانی، وقتی از همه جا مأیوس شدند، به امور معنوی مثل نذر صلوات، دعا و ... متوسل شده اند. امیدواریم دوستان این قضیه را بیشتر جدی بگیرند. چون تنها مرجعی است که قطعا نتیجه بخش است.

   3. برخی از طلبه های متضرر خدمت یکی از علما رسیده اند و ایشان پیشنهاد جالبی به آنها دادند. ایشان فرمودند که به آقای شیرنگی خبر دهید که عده ای از طلاب تصمیم گرفته اند به مشهد مقدس مشرف شده، از شما به امام رضا علیه السلام شکایت کنند. و عده ای از شما به مشهد بروید و امر او را به خود آقا بسپارید.

   4. شنیده شده که آقای شیرنگی با وکلای مضاربه سرمایه گذاران تماس گرفته و به آنها قول همکاری با آقایان جمالی و موسوی را داده است. باز شنیده شده است که برخی نمایندگان هم اکنون به شمال رفته اند تا با وی صحبت کنند. (شاید خبر شکایت به امام رضا علیه السلام به شیرنگی رسیده باشد!)

   5. ستاد موقت پیگیری مطالبات به دنبال برپایی دومین تجمع هستند. البته صرفا جهت اطلاع رسانی به مسؤولین و درخواست تسریع در رسیدگی به این مشکل.


نوشته شده در  چهارشنبه 87/3/29ساعت  12:37 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

1. آقایان موسوی و جمالی، برخلاف تعدد خبر متواری شدنشان در خبرگزاری های رسمی و غیر رسمی، این خبر را به شدّت تکذیب نمودند. آنها نامه ی شدید اللحنی هم به خبرگزاری فارس نوشتند و بیان داشتند که در صورت عدم اصلاح خبر مذکور در این خبرگزاری، از آن شکایت خواهند کرد.

تعلیقه: آقایان دیگر باید چه راهی را پیش بگیرند تا ثابت کنند که هنوز متواری نشده اند!!! شاید باید بیایند و در یکی از میادین اصلی شهر قم خیمه بزنند!!!

2. اولین اطلاعیه ی آقایان موسوی و جمالی بر پرده ی سایت بازپرداخت، نقش بست. بی هیچ توضیح زایدی، خودتان اصل اطلاعیه را بخوانید. اینجا کلیک کنید.

3. بخش اخبار سایت بازپرداخت هم به روز شد. همانگونه که بارها گفته اند، دادگاه ویژه روحانیت، مسؤول دعاوی کیفری است نه حقوقی. اگر کسی با مدرک قدرت اثبات کلاهبرداری آقای شیرنگی را دارد، می تواند به این دادگاه یا دادسرای قم شکایت کند. وگرنه، به اجرا گذاشتن سفته و چک و از این قبیل شکایات، قانونا ربطی به دادگاه ویژه ندارد. ما نمی توانیم قاضی را به جرم اعمال قانون، متهم به کوتاهی نماییم. البته به نظر می رسد با توجه به نکاتی که آقایان نماینده در اطلاعیه ی مذکور فرمودند، می توان این شکایت را انجام داد. ولی نمی دانم چرا چنین امری تا کنون محقق نشده است؟! تاکید می کنم که این شکایت باید در دادسرای عمومی قم صورت بگیرد تا جنبه ی کیفری پیدا کند.

4. در اطلاعیه ی مذکور، دوستان را ترغیب به شکایت حقوقی علیه آقای شیرنگی کرده اند و آنها را به دادسرای عمومی قم ارجاع داده اند. در صورتی که محلّ شکایت حقوقی، دادگستری قم است نه دادسرا.(همان آدرس، سیصد متر بعد از دادسرای عمومی قم)

 


نوشته شده در  سه شنبه 87/3/28ساعت  1:37 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

1.همانگونه که خبردار شدیم، تجمع انجام شد. ولی به نظر می رسد اگر بتوان با اخذ مجوز، یک تجمع مفیدتر و اساسی تر به راه انداخت، مشکل زودتر حل شود.

2. البته نمایندگان آقای شیرنگی، جناب آقایان جمالی و موسوی از انجام تجمع غیر قانونی، پرهیز داده اند تا احزاب سیاسی و دشمنان نظام، سوء استفاده نکنند. مسلما دغدغه ی ایشان را ما هم داریم ولی شاید راه حلّش همان اخذ مجوز، یا رسیدن خدمت آقای آیت الله شاهرودی رییس محترم قوه ی قضاییه است.

3. یکی از مالباختگان، زودتر از ما وبلاگ طلبکاران را در پرشین بلاگ به راه انداخته اند که ظاهرا موفق تر هستند. در ضمن اینکه از این کار ایشان حمایت می کنیم، و از دوستان خواهشمندیم به آن وبلاگ هم سر بزنند، ولی به کار خود ادامه می دهیم تا فضای تبادل نظر زنده تر بماند.

4. با توجه به اینکه آقایان جمالی و موسوی هم در معرض اتهام هستند و خودشان به صورت ضمنی تأیید کرده اند، خوب است دوستان، از این دو بزرگوار در دادسرای عمومی شکایت کیفری کنند تا هم اطمینان دوستان بالاتر برود و هم آنها مدارک مورد ادعای خود مبنی بر عدم کوتاهی و کلاهبرداری را رو کنند. به اذعان خود آقای موسوی، ایشان مدارکی معتبر در دست دارند که نشان از عدم کلاهبردای و اهمال کاریشان است. پس برای روشن شدن بیشتر حقایق، و احراز صحت ادعای این دو بزرگوار خوب است دوستان شکایت کلاهبرداری و اهمال کاری از این دو نماینده انجام دهند.

5. طبق خبرهای رسیده، آقای شیرنگی، در مدت انجام فعالیت اقتصادی، با پدرشان همکاری می کرده اند. لذا بعید نیست که بسیاری از اموال سرمایه گذاران، به اسم پدر ایشان باشد که از نظر قضایی، هیچ امیدی برای بازگشت، باقی نمی گذارد. خوب است دوستان درباره این قضیه هم فکر کنند و اگر راه حلی به ذهنشان رسید یا با مشاوره از حقوقدانان و وکیلان چیزی عایدشان شد، دیگران را هم بی خبر نگذارند.

6. همانگونه که قبلا هم عرض شد، با هر کار خلاف قانون و هر عمل غیر اخلاقی مخالفیم و هدفمان از ایجاد این وبلاگ، فقط اطلاع رسانی و ایجاد فضای تبادل نظر صمیمانه و مودبانه است.


نوشته شده در  دوشنبه 87/3/27ساعت  12:12 عصر  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

دو خبر جدید:

1. تعداد زیادی از سرمایه گذاران آقای شیرنگی علیه ایشان دعوای حقوقی به دادگستری اقامه کردند.

2. طبق خبرهای رسیده، یکشنبه 26 خرداد ساعت 9 صبح تجمعی روبروی دادگاه ویژه روحانیت، برگزار می شود. این که تعداد شرکت کنندگان چند نفر است، معلوم نیست. ولی ظاهرا حرکت به صورت خودجوش صورت می گیرد.


نوشته شده در  یکشنبه 87/3/26ساعت  12:10 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

این وبلاگ جهت تبادل اطلاعات درباره ی قضیه ی آقای علی اصغر غریب شیرنگی ایجاد شده است.

از دوستان عزیز خواهشمندم هرگونه نظر یا راهکاری که برای حل این مسأله به ذهنتان می رسد، با رعایت ادب و احترام کامل بیان کنید. خواهشمندیم فقط راهکارهای عملی و مفید را که به ذهنتان می رسد، بیان نمایید و از هر گونه اظهار نظر اهانت آمیز، فحاشی، حدس و گمانه زنی های بی دلیل بپرهیزید.

خوشحال می شویم اگر اطلاعات قابل استفاده ای در این زمینه دارید، بشنویم

با تشکر

برخی از متضررین مضاربه آقای شیرنگی.


نوشته شده در  شنبه 87/3/25ساعت  3:6 صبح  توسط مال باخته 
  نظرات دیگران()

<      1   2      
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بک آپ
چه کردی؟!
سخن واسطه ها
صدای حقیقت
تسلیت
چهارده
سیزده
دوازده
یازده
10
9
هشت
هفت
شش
پنج
[همه عناوین(19)]